Όροι Εγγύησης
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή η
διάρκεια της οποίας διαφέρει ανάλογα με το προϊόν και τη μάρκα.
Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το επίσημο service της κάθε αντιπροσωπείας για να περάσει από έλεγχο η συσκευή.
Αντικατάσταση συσκευής γίνεται μόνο εάν υπάρχει έγκριση από την επίσημη αντιπροσωπεία με χαρτί αντικατάστασης.
Τα μεταφορικά έξοδα αντικατάστασης - επιστροφής καθώς και αποστολής προϊόντος προς επισκευή - έλεγχο στην έδρα της εταιρίας μας, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Προσοχή, οι νόμιμες εγγυήσεις δεν ισχύουν για την επισκευή βλαβών που
οφείλονται σε κάποιον εξωτερικό παράγοντα (π.χ. ατύχημα, σύγκρουση, κεραυνός,
διακύμανση του ρεύματος κ.λ.π.) ή σε κακή χρήση ή εγκατάσταση από τον πελάτη
χωρίς την τήρηση των συστάσεων του κατασκευαστή ή σε χρήση που βλάπτει τη σωστή
συντήρηση της συσκευής, σε χρήση εμπορικού ή συλλογικού χαρακτήρα, σε χρήση μη
κατάλληλων περιφερειακών, αξεσουάρ ή αναλώσιμων.